Sekian Lama...







Assalamualaikum...

Sudah lama aku tidak ber-blogging.. sudah berbulan-bulan jugalah aku tidak menjenguk ruangan aku di alam maya ini.. apalah nasib.. mungkin sibuk dengan tugasan di sekolah sehingga aku lupa pada blog aku yang kiut-miut ni.. ceh..perasan lak..('',) ehehe.. biasala aku ni.. masuk dalam bakul, angkat sendiri..huhu..biasalah, kan kan..



Di sinilah tempat aku meluahkan apa yang tersirat dan yang tersurat dalam hati aku ni.. yang kecik, yang besar.. jika aku ingin luahkan..di sinilah tempatnya.. aku tak kisah ada orang baca ke tak.. asalkan aku dapat luahkan biarpun pada alam maya ini.. jika tak.. aku simpan dalam hati..tak kirala sampai bila pun..aku tetap kan simpan.. adakalanya sampai aku terlupa apa yang telah aku simpan dalam hati ni..(dah berkulat kot..hehe)..

Aku terharu hari ini..nak tau kenapa.. sebab ada juga la orang tu yang sudi membaca blog aku yang tak seberapa ni.. siang tadi dia bagitahu aku..yang dia ada baca blog aku ni dari awal2 aku tulis di sini...ribuan terima kasih aku ucapkan pada kamu,kerna membaca blog ini dan menyedarkan aku bahawa sudah lama aku tidak meng'update' blog ni.. syukran jazilan ya ustaz A...

Sudah setahun aku mengajar di sekolah ini... pelbagai pengalaman yang aku kutip..pelbagai kerenah manusia yang aku alami..(sebelum ni aku bolehla di anggap katak bawah tempurung..huhu) dan aku belajar mengadaptasi dengan masyarakat.. organisasi..dan juga keadaan sekeliling.. aku berjaya mengatasi beberapa kelemahan aku.. nak tau.. salah satunya.. aku ni seorang yang amat pemalu sebenarnya.. sebelum ni nak jalan aku kontrol langkah, nak makan depan ramai-ramai aku kontrol..tersipu2.. hua hua hua.. dan sekarang aku sudah dapat atasinya..

Alhamdulillah.. aku sudah pun lulus temuduga pelantikan ke jawatan tetap dan sudah pun dapat surat pengesahan pelantikan jawatan tetap.. untuk pengesahan penjawatan...aku perlu menghadiri kursus induksi.. itu je yang aku tunggu sekarang ni. hati senang la sikit.. kerana sudah terjamin masa depan aku. namun masih ada yang menyedihkan aku.. sedih kerana aku masih lagi berjauhan dengan suamiku.. huhu.. sedih yang teramat apabila permohonan pertukaran aku tidak diluluskan.. kini, kali ke-2, aku memohon.. aku harap sangat kali ini permohonan aku dipertimbangkan sewajarnya..dan diluluskan.. mudah-mudahan.. Moga Allah mengizinkan aku dapat bersatu kembali dengan suamiku..



Corat-coretku sampai di sini dahulu.. Akan ku ber-blog lagi di lain masa.. Jumpa lagi.. daaaa



hehe

0 bla bla bla:

 

Ceritera Si Pelangi © 2008. Design By: SkinCorner