Al-Fatihah


Petang kelmarin aku terima perkhabaran yang cukup sedih. Kembalinya Tok Ngah kepada Penciptanya dalam bulan Ramadhan, bulan yang penuh barakah. Hampir sebulan arwah di hospital kerana sakit, dan hampir 2 minggu arwah tidak sedarkan diri... aku sempat menemaninya di hospital.. Kepergiannya amat aku rasainya, bahkan aku tangisi, kerana arwah telah ku anggap sebagai datuk menggantikan kedua-dua datukku yang telah meninggal beberapa tahun dahulu. Namun hidup mati Allah yang tentukan. Sesungguhnya Allah lebih menyayangi beliau. Perginya dalam keadaan yang baik. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya dan memasukkannya didalam golongan orang-orang yang beriman dan bertakwa pada Allah S.W.T.. Amin.. Al-Fatihah..

Surah Al-Fatihah


Buat keluarga Tok Ngah Perempuan, aku dan tunangku ucapkan Takziah, semoga Tok Ngah Perempuan dan keluarga diberi kesabaran yang tinggi dan keteguhan iman. Hidup itu InsyaAllah, mati itu pasti...

0 bla bla bla:

 

Ceritera Si Pelangi © 2008. Design By: SkinCorner