Terima Kasih....

Assalamualaikum...

Aku ingin ucapkan terima kasih byk2 pada kengkawan yg wish dan mendoakan kebahagian dan jodoh aku dengan tunangku.. mudah mudahan kengkawan juga bahagia sentiasa...

Aku kini bergelar guru.. tp guru ganti jer.. huhu.. posting pun tak tahu bila lagi.. aku jadi guru ganti di Maahad Darul Anuar, Pulau Melaka.. mengajar B.Inggeris Form 2...

Seronok, memang seronok jadi cikgu@guru ni, mengajar budak2 yg tak pandai.. tapi sebenarnya profession perguruan ni banyak meraih kesabaran, ketabahan, keazaman, kegigihan dan sebagainya dalam mendidik pelajar2 ni.. jika tiada kesabaran, alahai.. ntahla apa akan jadi.. huhu..
Mental dan fizikal perlu kuat..

Aku baru jer 4 hari mengajar.. banyak juga kerenah pelajar2 di sekolah ni.. terutamanya kelas2 yg aku mengajar.. apa taknya, time aku mengajar, sesuka hati jer budak2 ni keluar masuk.. hangin jgk ler aku ni.. dahla apa yg aku ajarkan mereka buat endah tak endah jer.. rasa putus asa je nk ajar mereka.. huhu.. sabar jer lah aku ni... nasib baikla aku ni sabar...
(Ceh, perasan lak....huhu)

0 bla bla bla:

 

Ceritera Si Pelangi © 2008. Design By: SkinCorner