Penat, Gembira, Berdebar....

Sudah 2 minggu aku tak update blog ni.. hampir suram blogku ini.. biarpun aku tahu mgkin tidak akan ada sesiapa yg sudi membaca, namun aku tetap utk mencatitkan sesuatu dlm blog ku ini biarpun sebagai tatapan ku sendiri..

seminggu dua ni aku agak sibuk sikit.. 25hb mei baru2 ni aku menemani mak saudaraku ke konvokesyen anaknya di UiTM Shah Alam..penatlah jugak sebab terkejar2 dengan anaknya yang akan mendirikan masjid pada 29hb mei.. balik jer dari Shah Alam terus aku tolong kerja2 utk menyiapkan majlis kahwin sepupuku.. lepas tu pada 31hb mei aku dan famili kena pegi 'mengantar' sepupu ke umah suaminya di perak.. 1hb jun terus balik.. huhu.. takke penat... dan seminggu lagi majlis pertunangan aku pula.. insyaAllah... berdebar rasanya hati ni.. ni baru jer nk bertunang.. belum lagi majlis akad nikah nak jadi isteri orang.. huhu...

Dulu2 aku yg selalu teman mak su ngn sepupu time mereka nk bertunang dgn bernikah, aku la yg menenteramkan mereka dengan selamba aku cakap 'ala rileksla.. jgn nervous..' huhu.. sekarang, giliran aku lak.. baru aku tahu bagaimana perasaan sepupuku sewaktu dia bertunang dahulu.. ishh.. berdebar sungguh.. huhu...

0 bla bla bla:

 

Ceritera Si Pelangi © 2008. Design By: SkinCorner