Jamuan Raya dan pantangku

Hari ini aku kembali semula ke pejabat setelah 2 minggu aku berehat dirumah. Kembali semula ke pejabatku yang tak seberapa ini membuatkan hatiku sedikit terisi dan gembira dengan pelbagai kerenah teman-teman sepejabat. Alahai teman-temanku sekalian..terhibur sungguh hatiku ini..
Terima kasih teman-teman ku semua esspecially kak na, kak sheema, dan dee dong.. hehe

Di pejabat aku ini tak habis habis lagi dengan jamuan raya. Sungguh aku tak puas hati dengan diri aku sebab tak dapat menjamu selera dengan hidangan hari raya. ini kerana aku masih lagi berpantang..macam orang baru bersalin pulak. hehe.. hendak tak hendak, aku terpaksa membawa bekal dari rumah, nasi dengan ikan panggang..amat menyelerakan.. huhu.. terpaksa jua ku telan demi kesihatan diri ku ini. Jelesnye aku..korang dapat makan yg sedap2.. takpe-takpe..nanti habis pantang akan ku bedal semuanya.. huhuhu...

Gambar aku cilok dari teman sepejabatku..hehe

2 bla bla bla:

mazhad berkata...

assalamualaikum...lm xonline kak.ok x?

Arlynn@Pelangi berkata...

waalaikummussalam..
hi..akk ok..
kat sini susah skit nk ber blog..
x sempat.. huhu

 

Ceritera Si Pelangi © 2008. Design By: SkinCorner