Cerita Sedih


Baru baru ini aku mengalami peristiwa yg menyedihkan..
Saat aku mendambakan kehadiran org baru dalam hidupku, saat aku mendambakan sentuhan dan belaian sikecil...
aku diberitakan dgn pelbagai situasi yg menyedihkan..
dan akhirnya aku juga turut mengalami situasi tersebut..
betapa hampanya dan sedihnya diriku, malah aku tak sangkal suamiku juga mempunyai perasaan yg sama dengan ku.
namun, apakan daya kami.. sudah tersurat disebalik yg tersirat dengan kehendak Allah yang Maha Esa. Walauapa pun kami terima apa yg jadi ini dengan penuh redha dgn kesabaran yg tinggi. mgkin buat masa ini bukan rezeki kami berdua..
Lagipula, masjid yg terbina ini masih lg baru..
insyaAllah..mgkin tak lama lg masjid ini akan terisi dengan jemaahnya yg soleh dan solehah.. Amin...

2 bla bla bla:

mazhad berkata...

kak sabo je lah...kak sy keguguran anak kembo. sedih memang xdpt tanggung.tapi ada hikmah macam kak kata. tabah yer kak arlynn...

Arlynn@Pelangi berkata...

terima kasih mazhad.. :)

 

Ceritera Si Pelangi © 2008. Design By: SkinCorner