Alhamdulillah


Alhamdulillah, syukur ku kepada Allah, pembedahan abahku selamat dan abah kembali sihat. sekarang ni dalam perjalanan balik ke rumah. :cinonet_17: Hehe... aku happy sangat2.. dan Alhamdulillah juga sebab tunangku mendapat pekerjaan yang lebih baik. :girl_4:Mudah-mudahan beliau sentiasa dalam rahmatNya.. Amin.. Tak lama lagi aku akan menghadiri temuduga guru Mara. Aii...berdebar jugak. :pingu_08:Yerlah, aku tak ada pun pengalaman ditemuduga ni..:puteh_23:..huhu.. tapi sedikit sebanyak tunangku bagi panduan dan nasihat...:puteh_2:
banyak jugalah yang aku kena prepare.. kena buat mikro teaching lagi.. huhu.. tengah cari topik yang sesuai dan yang paling aku expert.. tapi belum jumpa lagi yang mana sesuai..
pening gak..:cinonet_13:.. adei... apa-apa pun aku kena siap awal2.. prepare awal2.. dan bina keyakinan untuk temuduga tersebut.. :puteh_4:.. insyaAllah mudah mudahan aku mampu dan boleh meyakin pegawai2 yang temuduga aku tu untuk ambil aku sebagai guru Mara.. Amin.. Terima kasih buat tunangku, kekasihku yang sentiasa memberi sokongan dan dorongan padaku..:wink:.. tanpamu siapalah aku.. huhu..:pingu_37:..
oklah.. jumpa lagi....:puteh_27:

0 bla bla bla:

 

Ceritera Si Pelangi © 2008. Design By: SkinCorner