Aku bosan...???






Bosannya hari-hari yang aku lalui..
:cinonet_03:
Hari-hari sama sahaja rutin ku..
kadang2 bosan..kadang2 entahlah..
lambatnya dapat kerja..

:soldier_51:

Hai..
nasib nasib..
manalah rezeki ku..
hari-hari duk depan laptop..
:soldier_61:

surf itu surf ini..
hantar resume ke situ ke sini..
tapi satu pun hampas..
nasibla ada satu interview..
mudah mudahan rezeki..
tapi, entahla jugak..
usaha dan tawakkal jer lah..
itu jer yang mampu ku lakukan..

aku pun dah tak mengajar kelas tuisyen..

:pingu_17:
kata pengendali kelas tuisyen tu..
dia nak cari tempat baru..
tempat yang lebih murah..
berbanding dengan tempat lama tu..
mahal..
murid2 pun berapa kerat jer..
macam tak berbaloi buat tuisyen...
modal pun tak dapat..
rindu plak nk jumpa anak2 murid ku tu..
huhu..

:cinonet_08:


aku pun dah lama tak menulis dan berkarya..
rasa cam beku jer kepala otakku..
@males
karya-karyaku yang dah lama aku tulis..
tak bersambung lagi..
ntah bila agaknya nak tamat.. huuhu..
nampaknya aku kena warm up balik..:pingu_04:
huhu...

eshh..ishh.. melalut la plak aku ni

:puteh_23:
hehe.. oklah.. nak sambung buat kerja ni..
jumpa lagi....:puteh_27:

0 bla bla bla:

 

Ceritera Si Pelangi © 2008. Design By: SkinCorner