Tension jugak...

Salam....

Hujung bulan ni final examku, in which aku akan menghabiskan sisa-sisa pengajianku semester ini.. tak lama dah nak exam, tapi banyak perkara lagi perkara yang perlu aku selesaikan.. Assignment masih ada satu lagi belum completed dimana aku perlu hantar minggu depan dah. Seminar paper aku pun masih belum siap, sebetulnya aku dah siapkan. tapi aku belum puas hati dengan apa yang aku buat..so banyak yang perlu aku baiki termasuk dengan slide seminar yang perlu aku present nanti pada 17 hb ni..mungkin la 17 ni, sebab tarikhnye belum confirm lagi. Aku perlu kuat utk meneruskan seminar ni sbb kadang-kadang aku rasa cam nak give up jer.. huhu.. mood aku yang tunggang langgang... huhuhu... pada sape-sape yang singgah ke blog aku ni, doakan aku semoga success dlm final semester aku ni.. dan dapat jawab final exam ni dengan baik dan dengan jayanya.. terima kasih pd yg sudi doakan ku... oklah... wassalam...

0 bla bla bla:

 

Ceritera Si Pelangi © 2008. Design By: SkinCorner