Alhamdulillah

Alhamdulillah, hampir 3 bulan sudah perjalanan hidup aku yg bergelar isteri.. dan alhamdulillah jg ku panjatkan padaMu ya Rabb..kerna mengurniakan aku seorang suami, peneman hidup ku yang bersisa ini, seorang yang memahami..penyayang, bertanggungjawab..walaupun kadang2 ada jg sikapnya yg tidak aku senangi..namun aku lebih melihat pada kelebihan, dan kekuatan yang dia ada.. dan apa yg kurang padanya akulah pelengkap pd dirinya.. mudah mudahan kami sama-sama tabah dalam menjalani hidup kami berdua..


Aku kini sudah bekerja..namun kerja hanya utk 6 bulan.. kontrak saja.. walau apa pun ada la jgk duit saku skit2..dapat la aku cover apa yg xdapat hubbyku cover.. insyaAllah, aku sanggup berkorban apa saja demi sebuah rumahtangga yg kami berdua bina...moga2 rahmat dan berkat Allah bersama kami.. InsyaAllah..

0 bla bla bla:

 

Ceritera Si Pelangi © 2008. Design By: SkinCorner